2004. április 28.

Ébredj

Őrült gondolat peremén, 
Mélybe zuhanva a lelkem, 
Harcot vív veled, elesten. 

Égető csókkal dajkáltál, 
Majd semmibe lökve játsztál, 
Te sem tudtad már, mit teszel. 

Emeltél karodba lágyan, 
Képzeleted én vigyáztam, 
Imádtál - és elhibáztam. 

Volt egy álmom valóságos, 
Nem éreztem, hogy halálos 
Elvesztünk és jössz velem. 

A káprázat tengerében 
Már azt hittem ez a végzet, 
Egy gondolat megigézett. 

Sosem vársz és én sem várlak, 
Mégis van mi összezárhat, 
A szavad hív, megalázhat, 

Mindent tűrni, mégsem lenni, 
Egy kicsit kell még szeretni, 
S hiszed, hogy már nem fog fájni. 

Magamra hagysz, én nem hagylak, 
Kiálts ki hát most zsarnoknak, 
Így kellesz még, így akarlak. 

A végtelen gyilkos éjben 
Itt vagy velem és nem félek, 
Látod: semmiséget kérek. 

Így akarlak ilyen lágyan, 
Vagy érzéket zaboláztan, 
Csak még szeress, nincs más vágyam. 

Rólam "képet festesz" bátran, 
Nálad lesz keretbe zártan, 
Én csak az álmunk őrizem. 

Ennyit kértem, s ennyit adhatsz, 
Álmodban még itt marasztalsz… 
Ébredj! - az álmod megtagadtam!